CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 6, 2009

Kebahagiaan hidup sekarang....

Memang benar... apa yg kuungkpkan bila kita dah biasa derita.. bahagia pasti menjelma.. tidak pernahku bygkn kbhgiaan hri ini membuatkn aku melupakan derita yg dulu.. aku sering kali merasakan keindahan hidup semntra.. tpi skg tk lg.. aku ada fmly.. ada rakan2 yg sentiasa memberi sokgn kpdku... peminat pasti menjelma biarpn tidak dpt kupastikan lg.. tpi.. ia pasti akn menjlma... jdoh pertemuan di tgn tuhan... kita hy mampu merancg tpi.. tuhan yg menentukn... ku hrp kbhgiaan aku nt dpt memberi kbhgiaan kpd mama n papa.. aku tidak mahu mereka derita.. aku ingin membantu mereka, menyayangi mereka.. kisah lampau yg menyakitkan.. aknku buang jauh2.. aku tahu aku kuat.. aku sntiasa disygi mereka yg menyayangiku... aku betul2 happy dgn khidupanku skg.. bersama mama, papa, klong, abg arih, adik afik,adik sya n smuanye i love u all.. tq bgi kekuatan utk aku teruskn hidup dan kini aku menjdi insan yg tbah.. dan sentiasa mendekatkn diri kepada Yang Esa....salam syg kpd rakan2 yg menyayangiku.. dpd.. amalia...

0 comments: